Ointressant update

- Äter mackor med tomatsås på till lunch för jag orkar inte laga
- Avloppet har börjat lukta igen, får kväljningar av att gå in på toan men har inte orka göra något åt det
- Mitt största intresse är att stirra på snygga tjejer i tidningar och tänka på att jag aldrig kommer bli en

Min powernap förut resulterade i en två timmar lång orolig sömn med drömmar om hur jag intervjuade Håkan Hellström. Jag har tydligen lite svårt att skilja på dröm och verklighet nu för tiden, så när jag vaknade var jag tvungen att titta tillbaka i mitt bildarkiv om jag faktiskt inte intervjuade honom för ett år sedan. Inte fan gjorde jag det, varför skulle jag liksom? Jag är inte journalist. Patetiskt är vad det är.


Ibland känns det som att jag har samma mentalitet som en ungkarl.

No comments: