Instalife

Veckan började med rätt tråkigt väder och jobb på andra sidan älven.

Jag och Emmeli körde bil för första gången. Jag älskade det och Emmeli älskade det inte lika mycket. Hehe.

Gick och blev kär i ett plagg jag inbillar mig att min framtida son/dotter ska ha. Kunde inte stå emot, utan köpte denna lilla väst (som enligt min syster passar en typ tio-åring eller en liten, liten kvinna).

Så kom solen och överraskade mig med strålande värme på tisdagens morgonpromenad.

Bjöd hem Emmeli för lunch på gården.

Mötte även upp denna bejben och promenerade mot stan.

Öl på uteservering med vackra och smarta kvinnor känns ju ganska trevligt ibland alltså...

Sommarvärmen fortsatte men jag jobbade.


På torsdagen var jag ledig och familjen tog en tur upp till smögen. Pappa var sjukt nöjd över att kunna köpa med lunch från favoritstället. Hehe.


Emmeli funderar på att ta sig ett dopp, till skillnad från mig som badade så fort jag kunde.

Tillslut kunde hon inte hålla sig!

Jag och pappa hade tydligen exakt samma badstil. Haha.


Dåligt med middag vissa dagar.

Köpte fina hipsterörhängen.

Var ute och slirade i natten och blev kompis med en liten mopsbäbis.

Tog en behövlig siesta.

Åkte till saltholmen för grill och kvällsbad.


Med min bästis så klart!


Satt där och njöt så jävla hårt av livet tills solen försvunnit.

Lördagspeppad inför Bruce!

Han levererade helt klart!

Hade fint konsertsällskap.

Blev fotade av en glad kille som säkert trodde att vi var på dejt :)

1 comment:

Anonymous said...

Hej!
Är bild nr. 8 ovanifrån hos Charlotte M.?
Fina verk, fin katt.