Instalife

nu ska ni få se vad jag haft för mig senaste veckan!

började med att jag fick ett fint paket!

Såg en regnbåge som var dubbel och....

...hel!!!!!!!

var trött och inte så pepp i hissen på väg upp till mitt nya hem.

sieasta

lagade den tråkigaste middagen efter som dock förblev stående då jag fick middagssällskap

såg två ballonger

tog en bild på min baby

sedan hamnade jag på flygplatsen, var trött men pepp

emelie och våran stora väska.

efter några timmars resande och letande i paris så kom vi fram till jolines bar!

och slutligen, efter mat och vin kom vi till lägenheten där vi skulle bo.

fick finbesök av josefin och sean (på den här bilden ligger dock sean och sover i lägenheten hehe)

gården.

mycket fina golv i paris gav inspiration till härliga fotbilder!

stannade till vid kärlekens bro.

varje dag drack vi vin på olika uteserveringar.

och/eller vin hemma i köket.

joline klippte min lugg!

var och tittade på en hel del turistiga saker också såklart. här har vi ringarens lilla bostad till exempel.

gissa vart?

utsiktsplats.

eiffeltorn.

gött liv man har va?

sökte oss lite närmare det där tornet då jag natten innan haft en mardröm om att det bara var 20 meter högt.

det var det inte!

trött tjej.

mycket promenerande på små söta gator.

mycket sallad med ost. och ännu mer vin.

sista kvällen var vi ute hela gänget, det betyder att jolines kille thomas hade fått ledigt från sitt jobb och hängde med oss!

dom var så kära och gulliga och franska!

thomas hade världens finaste bil som han ville ta med oss på roadtrip i.

det sa vi ju inte direkt nej till...

åt pizza på paris bästa pizza-restaurang. delade på fyra smakupplevelser.

sedan tog thomas med oss för att se eiffeltornet by night.

sedan var det dags att säga hejdå till paris, joline och thomas.

vi kommer snart tillbaka!

när jag kom hem igen fick jag hjälp av några starka fina karlar att bära ner soffan till källarförråden så att jag kunde få in mina favoriter.

och ni sitter jag i köket, skriver detta och beundrar eiffeltornet i köksfönstret.

No comments: