Instalife

Tillbaks i Göteborg efter Parisveckan blev det afterworköl på Publiks uteservering.  


Emmeli och Johannes var också där men dom satt och tryckte där inne.

Dagen efter fick jag feber. Typiskt min kropp efter att ha varit utomlands.  Åt så klart godsaker i sängen!

Tack och lov var det bara en endagarsfeber så nästa dag blev det skola och jobb. Jag promenerade genom stan, lyssnade på fin musik och kastades in i verkligheten igen.

Tog en öl på röda sten med min livsmentor och bästis.

Promenerade hem och majorna visade sig från sin bästa sida.

Fikade med Essy och Alva.

Invigde mina hängselbyxor!

Saknade den här lille grabben.

I fredags åkte jag hem till mamma och pappa. Så skönt att få lämna stan för en stund ibland.

Letade efter spännande saker i garaget. Här är Emmelis gamla kontaktbok från första klass. Så underbart att se att pappa har signerat med en döskalle! Man måste ju älska't!


Hängde lite i det kungliga rummet och fotade för mitt projekt.

På lördag gick jag upp tidigt och loppisfyndade en fin ring!

Bjöd på middag på kvällen. Fick finbesök av bland annat den här godningen.

Gick till Pustervik och lyssnade på Daniel Norgren.

Jossan och Sean tillbaka i stan!

Sedan kom Jenny och Stu, vi försökte bli snygga på bild men det gick sådär.

Lite trött idag, men har i alla fall en ny matta!

3 comments:

SaraMy said...

Så himla fin matta!

Men, vilken konstig fröken? Varje dag skrev hon ju något negativt. Fick lite ont i magen. Men det kanske inte var så illa som det ser ut? Tänker i alla fall om jag hade varit fröken så hade jag aldrig skrivit det på det sättet, om det nu var ett problem att ett litet kid räckte ut tungan..

josefin said...

ÄLSKAR "Emmeli räckte ut tungan åt mig". ÅH! Love it. Two in the-kortet är bra. Tack igen för middag. Puss!

Annasofia said...

Emelies kontaktbok, vafan?! Ulla verkar ju ha varit väldigt uppmuntrande... Eller inte...