Om en trevlig helg

Fredag
Började fredagen med depp och ont i magen, men vid lunch kände jag att det var dags att rycka upp sig. Cyklade ner till stan och köpte presenter till Adams mamma som vi ska fira här hemma idag. Fick även ett ryck och köpte mörkbrun hårfärg på Åhléns. Adam tog "före"-bilder på mig i mitt röda svall. Fint är det, det ser jag också men usch så slitet och i behov av förändring.

Några timmar senare satt vi mätta och nöjda i köket efter en helt fantastisk middag och jag hade dessutom en helt annan hårfärg och frisyr tack vare att min pojkvän är en entusiastisk och väldigt duktig amatörfrisör! Vi fortsatte kvällen med rosévin och testade senare Lagerhusets uteservering som var över all förväntan!


Lördagen började med sovmorgon och städning. Vid femtiden satt jag på en buss på väg mot Jonsered för att fira ett av dom finaste paren jag vet, Carina och Christian som ställde till med fest för att fira 10-årig bröllopsdag. Temat var blått och festen hölls i en gammal biograf.
Carina hade gjort det så himla fint med små detaljer som gick i blått överallt, och för att inte tala om hur fantastiskt fin hon var i sin marinblåa klänning och glitterskor!





Om en timme kommer svärföräldrarna hit för att äta födelsedagsmiddag. Det blir nog den bästa tänkbara avslutningen på en trevlig helg.

1 comment:

brutal said...

helt bäst att du gjorde tvärtemot kommentarerna, älskar din nya frill!