Ny vecka. Ny hårfärg. Gott humör.

Sista veckan av "sommarlovet". Har inte varit 100 % semester-ledig på hela sommaren, men jobbet har varit precis perfekt och lagom hela tiden. Mitt liv som brunett har för övrigt börjat väldigt bra med en helg innehållande det mesta som man blir glad av. Inte så många som sagt att jag är fin på huvudet, däremot en hel del förklaringar om hur fin var i rött. Antar att jag får ta det och helt enkelt fokusera på att JAG trivs med detta och tänker ha så här ett tag nu.

Igår var vi en liten sväng på loppis. Fina tjejer som sålde kläder för välgörande ändamål. Jag blev två plagg rikare, bland annat den här skjortan/klänningen som jag på bästa sätt försöker visa upp på följande bilder (hehe).






6 comments:

inte nu kanske sen said...

Gud vad jag tjatar men du är verkligen så himla, himla vacker.

heyemelie said...

Mörkbrunt hår ÄR fint! Återkommer själv till det om och om igen... kanske snart igen till och med...

Helena said...

Du är jättefin i brunt hår! Och dessutom så är det av någon anledning så himla roligt att ha mörkare hår till hösten

Julia Westerberg said...

Jag måste bara säga att din tatuering på armen är underbar :D

gabrielle said...

Himla fina bilder (och tatueringen är to die for)

SaraMy said...

Jag tycker det är mycket snyggare med brunt. Och skitfint med luggen. Så det så!