Att vara eller inte vara...

Så var det dags igen.

Mörkt...


... eller rött/ljust?




Har som ni kan se satt ihop ett litet kollage med bilder på mig själv från tiden som brunett och sedan hur det såg ut när jag gick tillbaka till röd/rödblond. Idag ser det mest ut som på tredje eller sista bilden i den röda/ljusa serien. Och om jag skulle bli mörkhårig igen skulle jag vilja ha det riktigt mörkt med en kort lugg, som på första bilden bland dom brunhåriga.

Ni är ju som ni tidigare vet mitt bästa smakråd och jag skulle bli väldigt glad över att få er åsikt!

18 comments:

charlotte said...

passar i båda tycker jag men rött/ljust är ett strå vassare. fint med mörka bryn till det. :)

Anonymous said...

Helt klart rött/ljust!

Martina said...

jag tycker också rött/ljust! så himla fint!

Anonymous said...

rött/ljust!

Mary said...

Jag röstar på det mörka med lugg! Eller sådär pangrött. Äsh nu vet jag inte, du passar ju i allt.

malinlisahermansson said...

det ljusa tror jag. eller är det mer sommarstilen?... hm... jo ljusa!

sannah. said...

Jag tycker du passar i allt, men jag gillar dig bäst i den ljusa färgen du har på bild 1 & 4 bland de ljusa.. (om jag måste välja :) )

Petnoga said...

Ljust åt det lite röda hållet.

andrea said...

mörkt med lugg!

Anonymous said...

Ljust!

Anonymous said...

Mörkt var ju dundersnyggt. Mörkt!

Veronica said...

Nej nej inte mörkt.. ljus/rött är rätt :)

erika said...

Re: Hej! Kudden är ifrån IKEA, finns in svartvitt med.. Bästa somna-i-soffan-kudden

Och jag röstar för mörkt hår till hösten :)

Kram!

inte nu kanske sen said...

Ljust med rak lugg! Din hårfärg är helt perfekt tycker jag.

A said...

mörkt :)

Anonymous said...

den första ljusa!
Fast mest älskade jag ditt vita hår!

matilda said...

Rött! så jävla snyggt

Natalie said...

Ljust!