Typiskt

Jag visste väl att allt gått lite för bra efter operationen. Att jag varit lite för lycklig på senaste tiden. Att livet känts lite för enkelt för att det skulle hålla i längden.

Idag fick jag reda på att mitt operationsärr är inflammerat på flera ställen. Det suger, och dessutom låter det vidigt. Ser inte så vidigt ut, men gör förbannat ont. Får mig dessutom att tappa modet en aning. Jag borde inte börjat leva precis som innan så snabbt efter en såpass stor operation. Jag har nog inte själv fattat återhämtningstiden är mer än ett par veckor.

Jag har helt enkelt känt peppen så starkt på senaste tiden att jag inte kunnat låta bli att bara leva fullt ut. Det ska jag såklart fortsätta med, men i lite lugnare takt.

4 comments:

Fia said...

Krya, Krya! Det är svårt att inte köra på som vanligt, men unna dig lite tid. Det kommer kroppen bli glad av. :)

lisa said...

krya på dig. <3<3<3 i massor.

Anna Ileby said...

Hej du!
Om det är blindtarmen du tagit bort så krånglade mitt sånt ärr också som tusan, men en vacker dag är det läkt och allt blir som vanligt igen. Men innan dess hinner man bli bitter ungefär femtio gånger! Krya på dig!

evelina hultqvist said...

Tack för era ord!