om dig. och annat.

jag tänker att allting började den 14e februari, men egentligen hade nog hjulet börjat rulla långt innan dess.

förut skrev jag alltid om mina känslor här. det har varit mycket svårare denna gången. orden har liksom inte räckt till.
all min glädje och all min sorg över saker i livet har varit för stor och det som har hänt har hänt så snabbt. när det först rasade ville jag bara blunda för verkligheten. önska att mitt liv inte var sant.

sedan förändrades allting lika snabbt igen och livet gjorde stora vändningar. kanske dom största hittills.

2 comments:

Katten said...

det är helt sjukt hur lika våra liv är för tillfället. och varje dag när jag vaknar önskar jag att det bara varit en mardröm.

evelina hultqvist said...

lider med dig. hoppas allt blir bra!
jag har dock slutat önska att det som hänt var en mardröm. på något vis tror jag att det behövdes.
kramar