Tillägnar ett helt inlägg till photobooth och mig själv! Jippie!

Photobooth är en så himla bra sak! Man kan på tre sekunder föreviga sånt som man vill minnas (vad man har på sig, en dag, en känsla, ett trevligt besök), eller så kan man bara fördriva tiden lite om man vill. Jag tycker det är perfekt för dagar när man känner sig lite extra fin, flummig eller uttråkad. Så nu efter x antal sjukdagar i soffan har jag haft tiden att gå igenom mina bilder från senaste året och tillägnar här med ett inlägg till Photobooth och mig själv. Hehe.

Lille hunden fick amputera svansen efter en olycka.

Jag hittade mina drömskor (som dessvärre gick sönder efter typ 3 användningar), men här var jag nöjd och pepp på fest.

Undercut. Skönaste frisyren jag haft.

Här vet jag inte vad jag gör. Ett typiskt fånigt photobooth ögonblick med tanke på hur mycket jag posar, och att jag antagligen gör det i min ensamhet. Haha. Kanske ville visa upp mina tusen armband?

Klassisk tvillingförfest. Kommer ihåg att vi gick till Nya skolan sen och hade en skitbra kväll. Jag fick beröm för min hatt och mina hängslen!

Minns att jag tog denna bilden för att jag hade en så bra hårdag. Haha. Funderar på att bli rödblond igen.

Emmeli hade precis kommit hem från en långresa och var brun som en bajskorv (syna inte så värst mycket här dock).

Jag posar överlyckligt i min nya lägenhet iklädd en härlig Malinka-klänning som jag fått av fina Carina.

Ännu en spexig tvillingdag.

Midsommaraftom och hatten på!

Åkte till landet och försökte bli brun. Blev mest röd, och här ser jag alldeles kritvit ut, men håret var fint i alla fall!

Photobooth i sängen.

Köpte ny baddräkt och såg ut som en mycket bystig pinuppa. Eh. Typ.

Mycket rött hår ett tag.

Började bli trött på det röda håret minns jag. Hade fläta nästan varje dag.

Jenny glömde sina löständer här, och jag åt upp dom. Men först testade jag en ny look.

En dag gick jag och färgade håret brunt.

Gjorde en vågad färgkombo och våfflade dessutom håret! 80-tal!

Julafton och fröjdefull i sinne och själ.

Började året med att göra den här.

Klassisk ensamförfest.

Började längta efter vår och sommar. Målade mina naglar i en sommrig färg och använde blus i spets. Gick på kalas.

Fyndade mina drömtights, och poserar här stolt upp dom i vardagsrummet tillsammans med matchande blåa glasögon. Hehe.

Emmeli var på besök och gjorde min längtan efter vår lite bättre.

Senaste bilden från Photobooth, från förra veckan innan jag blev sjuk. Adam har klippt kort lugg på mig och det börjar äntligen bli vår!

3 comments:

Lisa said...

Du är så himla grym, jag älskar din stil! KRAM och krya på dig!

evelina hultqvist said...

Tack, vad gullig du är!

elin said...

himla cool stil. och vad bra du passar i både ljust och mörkt hår!