Vad händer? Vad händer?

Inatt vaknade vi av att grannen skrek, herregud vad han skrek den här gången. Jag förstår inte vad som händer där på andra sidan väggen, men det stör min nattsömn och gör så att mitt hjärta kommer i otakt. Både jag och Joel bli nog lite rädda av det, så himla konstigt och obehagligt. Inatt kändes det dock som att Joel var ganska villig att hålla med om att det mer lät som sexuella vrål än någon som har panikångest eller så. Men vem i hela friden skriker så högt under sex att ett hus som i vanliga fall inte är det minste lyhört och väldigt ljusisolerat nästan rasar samman? Vem skriker så högt så att grannarna vaknar med ett ryck?
Vad händer egentligen?

2 comments:

A said...

det kanske är någon som drömmer mardrömmar. jag skriker skräckfilmsskrik i sömnen ibland. då tycker jag synd om de som får lida runt omkring. ge honom en drömfångare kanske..

evelina hultqvist said...

anna: joo, jag har också tänkt på det men det känns som att det händer lite väl ofta, och på konstiga tider ibland. får hoppas på mardrömmar eller sex. nåt ganska ofarligt :)