ont i näsborrarna

gud. ibland undrar jag ifall jag ska dö i passiv rökning av att bo i den här lägenheten. grannen måste röka som en jävla skorsten, emellanåt sticker det i näsborrarna av att bara andas här inne! för att inte tala om då man öppnar garderoben och kärringen precis har bolmat på ordentligt, då kommer nästan moln därifrån! och dom kläderna använder vi varje dag. inte kul. fine för att röka inne om man nu vill det och färga tag och väggar rökgula, men när det är så extremt så att röken till och med gör grannen tårögd och hostig då är det inte okej.

har mejlat till fastighetsskötaren men ingen verkar bry sig. dom kan ju inte varit här och luktat för i så fall är det skandal att dom inte ingripit! *upprörd tant*

nu tål det kanske att påpekas att jag själv är en såkallad rökare. men fan heller inomhus! och faktiskt mest till fest nu för tiden.

2 comments:

Rebecca said...

Vet hur det känns, min granne röker också inne och det är så förbannat äckligt. Fast kommer inte in så jättemycket in till mig, man känner det bara vid vissa tillfällen så vet inte om man kan klaga. Men så som det är hos er borde ju det verkligen gå att göra något åt, tror hon kan bli skyldig att betala för rökskador t.o.m Lycka till!

Anonymous said...

Men ååååh vad äckligt. Vad irriterande att ingen bryr sig, när det påverkar dig så mycket!? Kläderna och allt. usch. Hoppas att det fixar sig.