Skog






Igår lämnade Joel Göteborg för att fira jul med sin släkt i värmland. Jag lämnade också våran mysiga lägenhet, och begav mig mot partille-skogen för att bosätta mig hos mamma och pappa över julhelgen. Här hemma är det mysigt, julpynt nästan överallt, gran, och massor av god mat och julgodis!
Min julafton i år kommer nog bli ganska speciell. Men kanske den bästa, vad vet jag? Viktoria och Astrid kommer att fira här tillsammans med mig, mina systrar, pappa och farmor. Mamma kommer att jobba, och det känns tråkigt men nu blir vi istället en hel skara med unga kvinnor som vill sköta hushållssysslorna (hahaha).

Det är förresten redan julafton för klockan är över tolv. Jag borde sova så att tomten kommer snart. Tomten är för övrigt jag själv!



3 comments:

Anonymous said...

fyfan va härliga bilder

Anonymous said...

jag gillar den sista bilden!

Anonymous said...

men gud vem är det som bor sådär fint? är det du? /em