Jaha, då var det söndag igen

Söndag idag. Nyår på onsdag.
I fredags var alkoholintaget på topp, och igår vaknade jag med en ond hals och feberkänsla. Gick upp och ner hela dagen så jag höll tummarna för att det skulle vara bättre idag. Det var det inte. Idag på morgonen var näsan igentäpt, mitt gomsegel lågg på tungan, halsen var svullen och gjorde skitont. Dessutom huvudvärk, stel som en hundraåring.
Har legat i sängen hela dagen. Absolut inte jättesjuk, men ändå såpass så att man inte har orken eller suget att göra något.
Hoppas det går över på ett par dagar.

Dagens grej är att jag hjälpte Joel med ny frisyr. En ryss-friss, helikopterplatta, bakvänd munkfrisyr.. ja, vad man nu vill kalla den:



Jag tycker det blev snyggt! Min pojkvän är fan skitsnygg i allt!
T-shirten är förresten Emmelis julklapp till Joel. Passande minsann.

No comments: