ps

Emmeli är såklart också den bästa jag vet!!!!!

7 comments:

Anonymous said...

FY FAN. De kändes.

/ M

Anonymous said...

Off topic:

Jag snubblade nyss på din blogg. Den är skojig, och underhållande, och dina foton är skönt edgy! Fint :D

*bokmärker*

evelina hultqvist said...

M: anledningen till att jag skrev så är eftersom emmeli pikade mig i mitt tidigare inlägg. läs så förstår du nog och slipper sura.

off topic:

GÖTT! TACK!

evelina hultqvist said...

off topic var såklart sandra jag menade. *trött*

Anonymous said...

Då säger jag "är inte jag den bästa du vet?" Onödig fråga, för att så värst troligt är de väl inte.

MAG

inte ens en mor kan älska dig said...

att maggan blir ledsen gör att jag blir ledsen.

det var ju inte så hårt menat,
bara jag som är en suris.

em

inte ens en mor kan älska dig said...

oj, var jag inloggad