Blogg, det nya svart och Uddevalla, the place 2 B!

Kommer få så lite sömn inatt. Kan verkligen inte sova. Om bara några timmar åker jag på läger, har lovat att vara på glatt humör. Får dricka tio koppar kaffe innan jag går hemifrån. Eller nä, för då spyr jag nog med tanke på min goa mage.
-
Blogg är verkligen det nya sättet att komunicera, snart behövs varken mobiltelefon eller talorgan längre. På bloggen kan man få det mesta sagt utan att behöva se folk i ögonen. Dessutom vet man att folk som man kanske inte träffar dagligen kan följa med en med hjälp av bloggen *fyndigt*. Jag skulle tillexempel vilja att min pojkvän knackade på mitt fönster nu (gärna att han hade ridit hit på en vit häst och rånat systembolaget på vägen) klättrade in och kröp ner bredvid. Det kommer ju inte han få reda på förrän imorgon eller senare och då är det lite sent, men ändå... Smart grej det här med blogg. Ibland.
Jag skulle också vilja att bussen mot Uddevalla gick några timmar senare imorgon, och att jag slipper ha alla ungdommar på mitt ansvar. Jag vill inte vara "fröken", jag vill vara Evelina utan ansvar som sover på bussen och lyssnar på okrista låtar.
Hoppas vi lekar mycket lekar i alla fall. Sånt tycker jag är kul!
Önska mig lycka till.

3 comments:

Anonymous said...

lycka till då!

Anonymous said...

men va i sjuttsingen ska du göra i uddevalla?!

Anonymous said...

hoppas du hade det lika gött som Emmeli och jag hade!:)