ÄNTLIGEN

http://evelinahultqvist.se

Kolla in.
Nästan klar. DAGS FÖR DANS.

7 comments:

nadja said...

fint! kul att se. om man ändå hade tålamodet att fixa en hemsida. hur lång tid tog det för dig? du var inte nybörjare när du började göra den antar jag?

evelina hultqvist said...

jag har inte fixat den själv utan tagit hjälp av en god vän som heter Daniel. han är grym och jag känner mig jättenöjd! skulle aldrig klarat det på egen hand :)

Klart Som Korvspad said...

du är grym, älskar dina bilder. :)

Anonymous said...

Hej! Hitta hit via din bilddagbok och måste verkligen säga du skriver grymt bra! Du kan verkligen skriva med känsla och så att det berör! Fortsätt så! =) MVH Cissi

evelina hultqvist said...

klara: du gjorde mig precis väldigt glad!

cissi: det kan du lita på!

Anonymous said...

Som jag skrev på BDB (det är jag som går under tha nick trauma om det säger dig något) så är det en mycket fin idé & jag är själv på samma spår.

För att vara frågvis: vilket webbhotell ligger den på?
(Är lite osäker på vad som är mest prisvärt osv osv)

Sidan ser bra ut, för övrigt. Gillar de små sträcken där. Swosh!

evelina hultqvist said...

linn: one.com ligger den på. känns prisvärt och bra.