Working class hero

Jag och Erik hittade bästa lunchstället igår. Det gjorde min dag tusen gånger mer värd än vad den hade varit annars. Dessutom så orkade jag ta mig in till staden eftersom jag hade massa mat i magen, ta en öl och prata lagom mycket foto med gamlebyare.
Vi åt där idag igen, bara för att det var så jävla värt.
Ja, det var ungefär så mycket som händer just nu.

ps: sov på ett bord på jobbet idag. kändes väldigt "högstade". tänkte bara vila mig lite tills rasten var slut och ville inte ligga på golvet. vaknade av att en kontroll-person kom in för att kolla hur arbetet gick. sån himla typiskt. jag som är jätteduktig annars, och insomningen var faktiskt inte planerad.

2 comments:

Anonymous said...

åh, är det nåt du skulle kunna dela mig dig av? för om det är i stockholm vore det bra grej. mat är ju trevligt!

evelina hultqvist said...

är tyvärr inte sthlm utan en liten skiten förort till göteborg :)