Puff

Nej, jag längtar INTE efter barn, men jag är helt såld på den här bilden:

photo by: oye@deviantart.com

Haha. På tal om barn så frågade mamma om jag var gravid idag (inte rakt ut, men nästan). Jag fattar inte? Ser det ut så liksom? utstrålar jag "moder"? Okej att jag blev tjock av att vara sjuk och bara ligga hemma och äta hela dagarna, men GRAVID?? Jag klagade över hjärtklappning vilket antagligen berodde på stress/chock efter olyckan idag och typ rökning, och mamma berättade att hon haft hjärtklappning första månaderna in i sina graviditeter. Det var en PIK, jag vet det! Typ: använd kondom om du har sex. Fast det är ju sånt som man ska säga till sina ungar när dom kommer in i puberteten, eller hur? Jag är jättebra på att INTE BLI MED BARN i alla fall. LOL

Puss mamma!

No comments: