Mjukt och skönt

Hahahahaha! Gjorde precis den sjukaste tabben ever!
Skuttade glatt ner för trappan med datorn i famnen, in på mitt rum som var väldigt mörkt och slängde mig i "sängen". Problemet är bara att det inte fanns nån säng där. Den sålde/bytte jag ju bort här om dagen. Ville typ gråta av smärta när jag landade på golvet samtidigt som jag precis upplevt en av mitt livs mest komiska stunder.
Tack gode fan att planen var att landa på rygg i sängen med tanke på att jag hade min dator i famnen. Den vilade tryggt på mitt bröst minsann, men min rygg. AJ!

HA HA HA
*dör*

3 comments:

nadja said...

hahahaha. hatar uttrycket klockrent men här passar det fan perfekt!

Hampus said...

haha skön!:) man borde börja byta mer saker med varandra.

/hampus

SaraMy said...

Du kan få byta min säng mot något!Jag skall köpa en ny om några veckor och måste bli av med den gamla, vad har du i dina gömmer?;)