Tankar, update och K&B

Hej.

Jag undrar hur många som har pratat skit/pratat bakom min rygg på senate tid sedan jag "tog ställning" och vägade vara någon jag inte orkar med att vara. Jag vet att jag fortfarande är en ganska stor mes, men jag har i alla fall gjort några aktiva val gällande relationer och liknande. Ibland ångrar jag mig, men för det mesta så känns det väldigt bra.

Ta ingen skit säger grynet.

-

BTW! Jag tog en till silverplats i Kamera & bild!! Är fett glad man samtidigt uppgiven eftersom jag verkligen vill vinna, men inte är en tävlingsmänniska för fem öre. När man väl legat etta i en tävling så nöjer man sig INTE med nummer två. JAG NÖJER MIG INTE MED ATT VARA NUMMER TVÅ! Har varit det alldeles för mycket i mitt liv. KOM IGEN GUD, LÅT OSS VINNA KAMERA & BILD TÄVLINGEN! Lite schysst kan du väl vara?

1 comment:

Hampus said...

hey, jag tror att jag drar till göteborg på onsdag om jag inte har helt fel. skall du gå på bokmässan?
tror även att vi kommer åka dit igen i november nångång då Nan Goldin skall snacka på Hasselbladcenter. får se hur det blir med det.
jag mår ganska bra i min mage nu, det var redig kaos där ett tag:S kräktes blod, den paniken vill jag gärna inte vara med om igen.
hoppas allt är bra med dig, var ett tag sen vi hördes.
kram