Dagens önskeoutfit - BRINN!

Alltså, det absolut värsta jag vet av alla olika blogg-ämnen/kategorier är "DAGENS ÖNSKEOUTFIT"!
Alltså, jag förstår att folk är sugna på kläder och outfits av olika slag som dom kanske inte har hemma, men HALLÅ? Vem fan bryr sig om vad någon skulle VILJA ha på sig dagen till ära, eller hur många gånger någon annan drömt om ett par svindyra märkespumps och därför måste måla upp en "dagens önskeoutfit" för att liksom bevisa sin goda smak. Jag fattar det helt enkelt inte, kräks varje gång jag ser det. Ändå kan jag inte sluta att kika in på vissa av dom mest patetiska bloggarna jag någonsin sett.

"Dagens önskeoutfit", är det ingen mer än jag som hör hur töntigt det låter?

3 comments:

Anonymous said...

I HEAR YA!!

Pusslaren said...

UUIJJÄÖÖÖHHH va trött man blir!!

Anonymous said...

ge lite tips på dessa blogg namn snälla