It's a family affair

Det har öppnat ett ställe i Majorna som heter It's a family affair. En helt magisk lokal som fungerar som frisersalong/ateljé. Paret som har det är också magiska och när dom frågade om jag ville ställa ut foton för att ha en vernissage-öppningsfest blev jag inspirerad till max. Bilderna är ett best of-ihopplock. Gammalt och nytt. Förra lördagen strålade solen på oss mellan 14-21 och bra människor kom och gick hela dagen. Jag fick otroligt fin respons och dagen blev helt klart en av dom bästa under 2014.

Här är en bild på hela it's a family affair-familjen (Emelie, Andreas, Viggo och Sam) under fredagens fix och hängning av bilderna.

Dessa bilder från lördagen har jag lånat av Andreas. Han är guld.


3 comments:

Anonymous said...

Ser himla fint ut! Måste fråga om du vet var de gjort den festliga banderollen?

Madde said...

Fint! Jag tänkte höra om det är möjligt att beställa någon av dina bilder? Hur funkar det såfall? Mvh Madelein

Madde said...

Fint! Jag tänkte höra om det är möjligt att beställa någon av dina bilder? Hur funkar det såfall? Mvh Madelein