Matkoma i Lund

Jag borde skämmas, tycker nämligen att det är så himla skönt att slippa ha med mig kameran när jag inte måste. Sedan jag skaffade iphone har jag blivit världens lataste fotograf. Måste hitta en bra liten kompaktkamera som kan följa med på roliga upptåg.

Igår gjorde vi oss fina för att åka på knytkalas i Lund. Jenny har gjort sina hårtoppar rosa och det är så himla fint och vårigt. I Lund regnade det och var grått men alla var så himla peppade och glada att vädret spelade ingen som helst roll. Vi åt mat och bakverk tills vi ville spricka och sköljde ner det hela med drinkar och öl. Mitt i natten fick vi bilskjuts tillbaka till studenthemmet i Svalöv och fortsatte festen i korridoren. Vi dansade oss helt svettiga och stupade i säng framåt morgonkvisten. Så himla bra kväll!

Idag mår jag som jag förtjänar, men skåneland har i alla fall underbart väder! Har suttit på den gigantiska balkongen i solen och mått bra åt att Göteborg är grått och Stockholm har fått snökaos.






2 comments:

Patrik Petersson said...

Gott det ser ut =)

Big Sven unt Courtney said...

Vilket vackert hårsvall, och mysiga bilder i allmänhet, avis!