vs.

är kanske fånig som nojjar så över mitt hår. men det är en viktig sak, och det är svårt att få det rätt. sen blir det speciellt viktigt också med tanke på hur sjukt bra jag har trivts i det rödblonda och mest byter för att det är kul med föränring, och för att mitt hår kändes alldeles för slitet.

nu till saken. jag tycker att det nya är lite för mörkt, och dessutom lite för vinrött. hår som drar åt lilatoner är min stora skräck så jag kanske överanalyserar färgskiftningarna, men ändå.
jag har ju verkligen världens bästa frisör som jag vet fixar det om jag fortsätter att inte känna mig helt okej med resultatet. hoppas det blir lite ljusare om några tvättar.

försökte precis ta ett par photo booth bilder som matchade med dom jag tog ett par dagar innan:

5 comments:

fanny said...

jag tycker du är jättefin i den mörka färgen!! verkligen. passar hösten oxå. men jag fattar vad du menar om du vill ha den mindre röd. tycker det skulle va fint oxå

A said...

Jättesnyggt med det mörka!!!

Anonymous said...

kanske att det är lite mörkt

Anonymous said...

Du är jättesöt i båda, verkligen!:)

Anonymous said...

Det rödblonda var nog finast ändå.