tanter på loppis

ibland känner jag att jag hyser väldigt mycket agg mot frikyrkliga övertrevliga (jag uppfattar det som falska) tanter som står i kassan på loppis och snackar skit. vad är grejen med att dom alltid ska tala om för en hur billigt man har kommit undan när man ska betala? vad är grejen med att dom inte kan låta bli att dra en kommentar i stil med, dom där borde varit mycket dyrare, nu hade du minsann tur. jag får sån lust att bara svara, men prissätt högre nästa gång då kärringjävel, eller bara svara att jag ångrat mig för det känns för dyrt och gå därifrån.

nu är jag tillbaka under täcket efter lördags lilla loppisrunda. ska försöka sova lite till, och hoppas på att den där öroninflammationen som ligger och lurar ska bestämma sig för att dra sig tillbaka.

här får ni några bilder från den här tiden förra hösten.



No comments: