Hej!

Jag har blivit sjuk. Som om det inte kunde räcka med alla mina vardagsåkommor! Var jag tvungen att bli sjuk "på riktigt" också? Vaknade imorse med en hals som fick mig att låta som bubblan i halsen på ett mongo, så ont att jag inte ville svälja och sjukkroppen. Nu ligger jag nerbäddad och väntar på bättre tider.

Och till alla er som är intresserade av att köpa foton: Jag blir så glad att intresset är så stort!!
Priserna kommer ligga på ungefär hälften av det jag sålt bilder för på utsätllningar. Dvs, 250-300 för dom lite större och 100-150 för dom som är 21x21. Mängrabatt är en självklarhet.
Ska försöka svara på alla mail under dagen, men nu först ska jag sova lite.

Puss till er alla!

1 comment:

Boost said...

Ooh har du sålt alla dina fina tavlor redan. Är sååå såå intresserad av några av dom!! Bor i Finland, så kanske lite svårt att skicka hit men skulle dö en liten glädjedöd om ja skulel få köpa n av tavlorna.