Bröllop i Åhus

igår klev jag upp klockan 6 för att ta tåget till en liten idyll utanför kristianstad. anledningen till denna tidiga lördag var kärlek! inte min egen kärlek, utan några annars. annamia och johan hette paret som dagen till ära skulle gifta sig. dom var så himla fina, och tillställningen kändes perfekt. jag blev inspirerad till hur jag vill att mitt eget bröllop ska vara (om jag nu gifter mig nån gång).trädgårdsbröllop till den bästa musiken med dom bästa vännerna. efter massa fotograferande och ett glas champange satte jag mig i en taxi mot kristianstads tågstation och timmarna som skulle ta mig tillbaka till göteborg.

väldigt lång men fin dag. halv elva var jag tillbaka i min hemstad. då var folk redan jättefulla på gatorna, och på sätt och vis önskade jag att jag orkade vara en av dom. men det orkade jag inte så jag åkte hem istället.

och bilderna får ni se snart!





3 comments:

sara said...

det är så himla mycket flygplanssträck i himmelen på senaste.. och dem försvinner aldrig utan åker bara sakta in molnen. har sett det på så sjukt många olika personers bilder på senaste, det är läskigt, vad är de för nått, för vanliga plans kondens brukar ju försvinna på bara ett litet tag...

du har en fin blogg iaf, fina bilder och text på samma gång är en bra kombo, gillar att den inte verkar vara så nischad på något speciellt som alla bloggar nu för tiden ska vara.

keep it real, keep it good.

annamia said...

ja ser himla fint ut..Jag längtar efter mer!

Caht said...

Jag är ju från Kristianstad :) Och min mamma har hus utanför Kristianstad på väg till Åhus, så där åkte du isåfall förbi! Fint! :)