Laundry-party








3 comments:

Lfthmn said...

Asså, förlåt en sån där tråkig teknisk fråga men jag funderar på att köpa en ny kamera och... vad använder du? Har du något bra tips? Jag vill ha en systemkamera och jag vill kunna ta bra bilder inomhus/när ljuset är dåligt men jag jobbar ju inte med det och vill inte lägga "för mycket" pengar?

*älskar dina bilder*

Madde said...

har du tagit dessa ? OTROLIGT fina iaf :)

evelina hultqvist said...

TACK ni! Vad glad jag blir!

Angående vilken kamera jag fotar med så är det olika. När jag jobbar använder jag vanligtvis min Canon 5d. När jag "vardagsfotar" brukar jag använda min gamla smutsiga canon 350d.
Har lite olika objektiv till dessa.

Jag har inga tips på nån speciell kamera, men sjukt onödigt med en för dyr om man inte ska jobba aktivt med det tycker jag. en uppdaterad version av 350d är väl grymt? och ett par trevliga objektiv!