har haft lite kramp och älskat med livet

var inte riktigt meningen att det skulle bli en sån jävla helkväll igår, men det var precis vad det blev och älskart! hände egentligen inget överdrivet spektakulärt men stämningen var go och alkoholen flödade på ett härligt sätt i min kropp. på nya skolan stod folk som packade sillar då det inte bara var vernissage utan även spelning kvällen till ära. ölen tog slut innan klockan elva. snopet. då kände vi att det va dags att förflytta oss till något ställe med en störra ölbank, och det blev hff´s galenfest efter öppet hus. fulla fotografer hånglade loss med varandra i glashuset och fittslickskillen + random tjej gjorde sina klassiska oralsexdanser.
sista stoppet för kvällen blev en överfull båt. där spelade dom mi favoritlåt inte bara en, utan två(!!) gånger!!! jag fick feeling och kände att jag inte riktigt kunde avrunda kvällen utan fyllesms.

idag har jag haft en sjukt slapp dag. sov till klockan två, åt världens största och sunkigaste pizza och tillbringade resten av tiden på ett mycket värt sätt.

alldeles nyss hittade jag ett par av mina favoritskor längst in i garderoben och vinet börjar smaka bra igen. yes!



1 comment:

Anonymous said...

båten... är det den jag trodde dom hade kört en göteborgare på och döpt till styrbord ba(r)bord?
varit på den båten en gång. det sög skit. värdelös jävla dj.