Ångestnatt

Har sovit helt sjukt dåligt inatt. Ångest över mitt liv (igen) vad jag borde göra, och vad jag ska göra som jag inte gör. Ont i mage och kropp som ett resultat av för mycket fylla och för lite arbete på senaste tiden. Och det är inte det att jag inte gillar livet, för det gör jag! Det handlar väl mest om att man inser att man snart börjar bli gammal och att det hade varit kul att ha lite mer i bagaget då.

Varför kan man inte bara få jobba med att fota fantastiska bilder för någon spännande tidning som sysslar med mode? Det är fan det enda jag vill. Varför kan ingen upptäcka mig och tycka att jag är perfekt? Haha.

5 comments:

Hanna said...

Vad menar du för spännande tidning? Du är fantastiskt duktig och det vore konstigt om det inte kom nåt i din väg snart. Åk upp till Sthlm och knata runt med din portfolio till de olika ställena som du kan tänka dig jobba, så lär det snart gå vägen!

Jag är titanic said...
This comment has been removed by the author.
Jag är titanic said...

Jag älskar din blogg. Och igår pratade jag och min kompis om just din blogg. Dina bilder är fantastiska och sättet du formulerar dig på. Älskar även dina texter i kursivt, åh, jag ryser.

Det vi pratade om var texten om tandborsten. "Släng den inte!" Åh. Vi satt bara där, och 'åhåade' oss.

Ville bara säga det. Jag kommenterar allt för sällan, allt för lite. Du är i varje fall väldigt duktig på det du gör.

Anonymous said...

Jag vill med bli "upptäckt" som fotograf. Och jag vill också försörja mig på det. Fan. :( Vad ska vi ta oss till?? Suck.

SaraMy said...

Åh, jag tycker att du är perfekt! Ibland när jag bläddrar i tidningar och ser snygga bilder tänker jag ''undrar om det där är evelinas bild'', men det är det ju aldrig. Jag tycker att det borde vara så! Kommer och bli också, så småningom. Men du är som jag, vi sitter fast med våra bagage och alldeles för mycket tvivel.
Kasta ut det genom fönstret och visa hur cool du är! Gott nytt år =)