Loppisonsdag

Kan inte avgöra om jag har tandvärk, ont i halsen eller både och. Jobbigt är det i alla fall, jag har typ svårt med talet och dregglar av misstag om jag försöker säga för svåra meningar.
Förfökte bota det hela med en loppisrunda idag. Fyndade inget som gjorde mig överlycklig, men blev ändå 180kr fattigare.

Mina inköp:

- En blommig klänning (som alltid)
- En midjekort jeansjacka
- Ett par färgglada shorts
- Ett par blommiga skor (tråkigt nog från H&M, men om man har tittar på dom tidigare så är dom helt klart värda 35 kr i nyskick på loppis)
- Ett blommigt lakansätt i linne (helt oanvänt)
- En sjal

Som alltid nästan bara kläder. Jag vill bli bättre på att fynda grejer när jag är ute, men som det är just nu så drar kläderna för mycket av min uppmärksamhet.
Förhoppningsvis blir det annorlunda om/när vi hittar en annan lägenhet.

-

Nu ska jag hem till Jenny och grilla vid sjön.
Tar nog med mig kameran...

2 comments:

Jag är titanic said...

Åh. Loppis är så mysigt.

Kan du inte ta bild på kläderna du köpte? :)

josefin said...

det finns så mycket loppisar här alltså! och 2nd hand butiker! häromdagen köpte jag en blommig blus och ett pas jeans som jag ska klippa av till en par snygga shorts.
du hade dött här nere.:P