TJABBA

Det är fredag. Jag har färgat håret, och resultatet blev som vanligt inte som väntat. Det blev fint i alla fall, och jag känner att dom där 119 kronorna är fan värda för att lukta så här gott om så bara för en liten stund. Ska snart åka in mot staden och köpa vin för planerad fylla och en present till Emelie som jag ska kalasa hos ikväll. Utanför är det grått som dom flesta andra dagarna. Inte vår än på ett tag vill jag lova, men småfåglar som har börjat äta av fågelmaten vi hängde ut! Min mage är inte helt okej, men vi åt avocado-macka till frulle och det var gott. Borde bajsa, men är antagligen "för stressad". Eh.

Sen har jag kommit på att även fast jag sällan sminkar mig speciellt färgglatt eller mycket så är ändå drömpresent denna:



eller dessa:

3 comments:

Anonymous said...

ska vi köpa smink & dela? måste göra nåt. har man alla färger är man cool. /em.

Anonymous said...

wow, jag har den där första kom jag på nu!! fast av nån idiotanledning har jag slängt förpackningen och klippt isär ögonskuggorna! shit nu vill jag döda mig själv, varför jgorde jag det??

Anonymous said...

ursäkta men VAR köper man den där översta? sjukt cool.