SKOR!

Imorse ringde det på dörren strax efter klockan åtta. Jag vaknade med ett ryck och var inte riktigt säker på vad jag hört. När jag tittade på klockan blev jag orolig. Vem ringer på dörren så tidigt? Det tog ett bra tag innan någon av oss hade fått på kläder och var redo att öppna dörren. Personen som stod där hann ge sig iväg, och in genom brevinkastet singlade ett brev.
Joel tog upp det, läste och skrek: MINA SKOR!
Haha. Då visar det sig att det varit någon här med skorna Joel beställde från usa för några veckor sedan och väntat på dag ut och dag in sedan dess. Och nu när dom äntligen var här så missade vi det, på grund av sömn och slapphet!

I vilket fall som helst så hade han lyckats spåra dom, så nu när han kom hem nyss hade han ett paket med sig och båda blev sjukt exalterade. Skonördar som man är.
Fina var dom, och det väntas på ytterligare ett par. Jag ångrar nästan att jag inte beställde, men inget att göra åt när det inte finns i ens storlek?



No comments: