Mmm Mmm Mumma

Igår var en mycket bra dag. Låg i sängen mest hela dagen och var bakis, men jag var sådär bra-bakis. När man skrattar åt allt nästan, bara vill mysa och pussas. Sedan steg jag upp, tog en härlig dusch och gick ut i kylan med Joel för att hitta en mysig restaurang. Vi beställde det dyraste på menyn och åt en väldigt lång och sjukt njutningsfull lördagsmiddag på tu man hand iväg från allt liv och klubb och fylla. DET VAR SÅ GOTT! Jag kände nästan för att skrika ut att vi inte firade någonting annat än kärleken i allmänhet och att det här var en bakismiddag för oss, bara det att vi bytt ut 50kronors pizza mot 300kronors skaldjurstallrik bara för att vi kände för det.

Här är förresten min julklapp till mig och Joel. Bra sällskap bredvid sängen.

2 comments:

Anonymous said...

VAR HAR DU KÖPT JORDGLOBEN?!

evelina hultqvist said...

En liten second hand butik här i majorna där jag bor. Inte så svårt att hitta jordglob second hand, men det är sällan dom är tillräckligt snygga tycker jag :) man vill ju ha gammal, fin, inte plastig och inte för dyr. lycka till för dig!