Jag har fått barn!

Det bästa under den här veckan kommer helt klart vara att jag fått tillökning i familjen. Igårkväll förvandlades jag till ett litet barn på julafton när jag fick en fantastiskt fin låda i mina händer. Den såg ut ungefär såhär, och innehållet var självklart minst lika fint som själva lådan om det är någon som tvivlar på det:



Eftersom det har ösregnat hela dagen och jag har haft sjukt mycket grejer att ta tag i så har det inte blivit speciellt mycket fotande ännu. Man tager dock vad man haver, och jag hade en fin liten honungsburk som jag fick av mamma här om dan, lite blommor och en gullig lillasyster.




7 comments:

Anonymous said...

Oj! Hur länge har du sparat till den där kameran?!

Anonymous said...

ny blir jag avis! ser fin ut.
du råkar inte ha bilddagbok förresten? dina bilder känns lite bekanta. :*

Anonymous said...

åh! en 5d! shiit

Anonymous said...

Skärpan och upplösningen!! Är den lika bra som den verkar eller är bilderna behandlade i efterhand (angående skärpan & upplösning alltså)?

Anonymous said...

vad hände men bloppisen? :**

evelina hultqvist said...

anonym nr1: den har jag sparat till ganske länge. inte tagit ut en enda krona ur mitt företag sedan jag startade upp det så nu kände jag att det var dags.

anonym nr2: den är underbar :) jag har en bilddagbok jo, heter photo där, men är inte så aktiv nu för tiden.

anonym nr3: ang skärpan och upplösning så är bildern inte behandlade när det gäller det, bara ljus och färg.

anonym nr4: jag är seg, men nu kom det sista upp. ska maila alla som är intresserade imorgon. puss

Konscia said...

Fan, jag har planer på en ny kamera & är en sådan som fastnat för Canon så... är du helnöjd med den? Är den värd pengarna, liksom?
Jag antar att den är det, men det är skönt att höra lite insiderinfo, så att säga.