COME ON BABY LET ME KNOW


Vinhämtning, rakning och smygfoto.

Tisdfördrivfoto/egofoto/torgochevelinafoto.

Världens sämsta persienner.

När vi promenerade mot Essy och Björn gick vi förbi en ensam man. Jag undrade vad han tänkte på och om han skulle bli arg om han såg att jag fotade honom. Jag tror det.


Vinkvällen blev någon slags hattfest och plötsligt sprang alla runt i konstiga saker på huvudet.

Essy föredrog dock räven som jag lovade att aldrig glömma namnet på / David ville prova alla hattar och mössor han kom över, och samtidigt köra "the look".

Emmeli, uppmärksamhetens drottning!

Jag och Vicky hade väldigt roligt över nästan allting och Joel köpte ett par fina glasögon för en dyr penning.

Tidahölm och Ödesjö.

En fin Joel / Emmeli tog plats på den lagom stora ballen.



Fyllan smög sig på efter några glas.

Vi hamnade på landet mitt i stan, en sjukt fin idyll med massor av blommor, söta människor och vin såklart.

-

I tordags gjorde jag mitt första besök på saltholmen någonsin. Pinsamt att erkänna för någon som jag, som är född i Göteborg. Det blir nog fler besök i sommar.

1 comment:

Anonymous said...

*vad alla vill säga*:

FINA BILDER!