FETFÄRRE

Efter en vecka som varit näst intill en evig fylla fastän jag lovat mig själv att den skulle vara väldigt vit så har jag äntligen börjat se ljuset i tunneln. Ska börja leva på dagen nu igen, och inte bara på natten. Dessutom måste jag nog ta hand om mig själv lite bättre, tänka på min lever och att jag inte vill ha massa rynkor innan jag fyllt 25. Ytlig, javisst!

I lördags var i alla fall en sjukt minnesvärd kväll. Ghazal och Jonna ställde till med årets fest för att fira av sig själva från Sverige eftersom dom nu i veckan kommer att bli sambos i Dubai då Ghazal flyttar till Jonna som redan bott där ett bra tag. Både roligt och tråkigt tycker jag. Eller rättare sagt: roligt för dom och tråkigt för oss andra som inte kommer få uppleva deras galenskap irl lika ofta och mycket.
Självklart kände jag att jag ville föreviga denna kvällen, och eftersom bilderna redan är spridda lite här och var på nätet via facebook och diverse bloggar så kanske ni redan har sett dom, men det skiter jag i för såhär kul hade vi:
















Jag orkar inte kommentera alla bilder, i alla fall inte nu men jag tycker att dom flesta talar för sig själv.
Annars kan ni besöka Ghazal och Jonnas eller Sedirs bloggar. Dom har alltid något roligt att säga.



Jag kände mig för övrigt sjukt het när jag kom hem vrålfull i natten, eller jag antar det i alla fall eftersom jag hittade massa goa poserbilder på en blek och trött tjej som ser ut som jag och posar sjukt hårt. Dessutom hade jag glittriga nätisar på mig, inte varje dag man har det! Också värt att föreviga och det blev ju ganska fint!

4 comments:

Anonymous said...

underbart!

Anonymous said...

wow vad fina. jag vill också kunna fota som dig! särskilt som img_0791;an. vad ska de göra i dubai förresten? grymt coolt att flytta dit :o

Anonymous said...

älskar tonen! använder du blixt?

Anonymous said...

ååh. vilka fina bilder!!