Jesperbilder

Jesper mailade över lite bilder från vår vistelse på Askerön. Delar med mig utav några, mest för "modebloggskänslans" skull. Emmeli är ju verklien en inspirationskälla när det gäller den finska yxmärdar-looken.

Allt skulle dokumenteras, här när jag och Emmeli tar stegen ner för uppfarten för att nå vårt färdmedel, bilen.

Jesper hittade en ny vän på landet, den gigantiska kikaren.

Emmeli var helt rätt klädd för miljön vi befann oss i. Bättre och bättre skogshuggar-feeling för var dag.

Emmeli fotade mig, och jag fotade Jesper någon blåsig dag.

Vi letade efter krabbor, ett intresse jag och Emmeli säkerligen alltid kommer att ha.

Långpromenad upp till väderkvarnen där Emmeli nästan blev av med handen en gång. Gillar den dokumentära känslan och den bittra storyn.

Jag semesterposade.

Smilade upp.

Spex.

3 comments:

Anonymous said...

åh ni är verkligen fina och inspirerande !

evelina hultqvist said...

aww, vad söt du är! tack!

Hedda Rabe said...

fyfarao vilka snygga bilder. Hur fick du/ni till den svartvithalvsepia färgen?