S U CK SUCK DUBBEL S U C K

Jag är på så dåligt humör! Mina ögon är typ fyrkantiga efter att ha suttit framför datorn hela jävla dagen. JAG ORKAR INTE.
Tror jag ska ta mig en promenad i regnet och försöka att inte tänka på allt jag måste hinna med innan jag åker till Thailand imorgon, men framför allt så ska jag försöka koppla bort personer som gör mig förbannad från min hjärna.
Har lovat mig själv att sluta vara "EMO", men just nu vill jag bara lägga mig ner på golvet och gråta stora krokodiltårar tills någon kommer och räddar mig från stress, tristess och elende.

Önskar att jag hade någon att snacka massa skit med, men jag försöker att undvika sånt, för en dag sitter man där på pottan och får ångra att man varit en falsk idiot. Behöver dock ventilera all ilska som växer inom mig med någon som tänker som jag.
Dumma, dumma människor är vi.

Det har regnat precis hela dagen, men nu har det slutat storma.
Men i mitt hjärta stormar det värre än någonsin (HA HA).

7 comments:

Anonymous said...

hur kan du vara ledsen när du ska åka till thailand? fattar inte

evelina hultqvist said...

anonym: Kanske för att Thailand inte är mitt liv, bara en tillfällig flykt ifrån det.

Hampus said...

jag fattar inte folks tankar ibland, tex anonym's tankar.

Cano said...

hoppas det blir bättre snart, i really do. <3

Anonymous said...

finaste bloggen jag läser/läst! skit i att du snackar i emo-slungor ibland, det gör det bara mer charmigt, speciellt när du skriver HA HA inom parantes ;)

miggs

evelina hultqvist said...

cano: det blir bättre, det är bättre.

anonym: haha, tack så himla mycket sånt där är det bästa när man får höra. peppen som jag sagt förut.

Anonymous said...

Jag älskar din blogg! Jag fattar alltid exakt hur du känner dig för jag känner likadant, fast du är bättre på att sätta dom dära jobbiga känslorna i ord.