Ibland känner man sig såhär:



By: Sara Hansson
http://www.hejasara.blogspot.com/

6 comments:

Anonymous said...

"Tjej klagar på hur hon ser ut, varpå killen svarar:
'ÄLSKLING, DU ÄR INTE ALLS FUL, DU ÄR JÄTTESNÄLL!'"

haha, påminner om varandra rättså mycket. fast de kanske var meningen :)

evelina hultqvist said...

Det är så livet är antar jag? :)

Anonymous said...

Åh herregud. jag har ju inte ens långt hår!

evelina hultqvist said...

har man inte långt hår kanske jorden går under? nejdå, du har säkert nåt annat som är tusen gånger bättre? :)

Sara Hansson said...

Hej hej Evelina. Vad kul att du kände igen dig i min bild, det är helt okej att ta bilder från min blog och lägga på sin egen blog, men då får du skriva vad jag som gjort den heter, dvs Sara Hansson, och länka till min blog dvs http://www.hejasara.blogspot.com/
Tack och hej.

evelina hultqvist said...

hej igen. jag är jätteledsen att jag inte länkat till din bild, brukar vanligtvis vara väldigt noggrann med sånt, men till just denna hade jag ingen källa.
jag vet hur irriterande det är när folk "stjäl" ens bilder. men jag vill försäkra dig om att det var inte min avsikt.

ska självklart länka till din sida på direkten. hoppas allt är lugnt?