Nostalgitripp

Har varit i staden nästan hela dagen, har så mycket att fixa innan jag drar härifrån. Mest jobb, fucking jävla kuk jobb som jag egentligen inte hinner eller orkar med just nu.

När jag var klar med alla måsten hängde jag med Daniel. Vi drack kaffe, pratade om roliga saker och promenarade genom stan.
När vi gick där på avenyn slog det mig att det var sista gången vi sågs på jättelänge. Det kommer dröja ända till sommaren innan vi kan gå arm i arm längs med avenyn och han kan citera roliga och serier för mig igen. Hoppas han får det fantastiskt i Paris.


När jag kom hem lyckades jag av en slump hitta alla våra gamla bilder. Många fina från den tiden då jag och Daniel bodde tillsammans på Redbergsplatsen. Världens bästa utsikt hade vi, åh vilken tid det var!
Tänkte dela med mig av några:




Jag älskar.
Jag älskar dig.
Hejråå.

No comments: