Instalife

Veckan började med att jag packade ett par väskor och flyttade in i en lägenhet i Landala. Här skulle jag bo i ungefär nio dagar.

Passade även på att börja en kurs på Fotohögskolan.

Min första ensamfrukost i lägenheten såg ut så här:

Promenerade runt i stan och testade nya vägar till och från bra grejer och trevliga hem.

Jag och Emmeli bestämde oss för ett tag sen för att börja ta körkort så vi gick på lite introduktionskurs och kände oss gamla bland alla andra.

Jag åkte hem till mamma och pappa när det blev fint väder. Solade några timmar på balkongen och drack bubbel med mamma och Emmeli.

Jag och Emmeli tog en klassisk powerwalk.

Den kvällen bjöd jag över två av mina favorittjejer på bubbel och jordgubbar.

Livet var GÖTT.

Kände mig lite ensam på kvällarna.

Men skönt att vakna och få breda ut sig på morgonen.

Jag köpte en ny mönstrad skjorta som jag stolt poserade upp i.

Sedan blev det midsommar och det firades ihop med några av dom bästa!

Baby!

Dagen efter har en längtan efter pizza aldrig varit mer intensiv.

Stillheten i lägenheten var påtaglig.

På söndagen gav jag mig själv ett göttigt hemma-spa.

3 comments:

Madde said...

Hehe, jag tar alltid en calzone och dricker alltid sprite :P du har bra smak :)

Madde said...

Hehe, jag tar alltid en calzone och dricker alltid sprite :P du har bra smak :)

evelina hultqvist said...

:D Dock calzone utan kött, men ändå sjuuuukt gott!