Andra långgatandagen

Okej. Vet inte riktigt vad man går och väntar på varje år i och med den här dagen, men antar att det är stämning, utlandskänsla, solsken och folkfest? Solskenet fanns väl inte direkt där, men stämningen var på topp. Jag och Jenny drack bubbel i hennes lägenhet och dansade som galningar redan tidigt på dagen. Jag hade för en gång skull släpat med mig kameran för att kunna föreviga dagens händelser. Blev inte precis så, utan mest porträtt på mig och mina fina tjejer. Men vafan, det gör inget!

Jenny och jag försöker se lite gulliga ut efter en flaska bubbel.

Korridoren ut från hennes lägga känns lite som ett fängelse där man kan se ljuset långt, långt bort.

Mötte upp några zötizar!

Tvingade dom att posera framför första bästa tegelvägg.

Sedan tog vi en sväng på andra långgatan. Blev ungefär en bild därifrån, men i alla fall på några av mina favorit dj's och det är ju alltid nåt!

Andra långgatan gav oss inte så mycket som vi hade hoppats så med ett sug i magen hamnade vi tillsist på solrosens uteservering. Där dracks det öl och vin i kapp med samtal om livet. Emelie matchade fint med min öl!

Obligatorisk motljusbild. 

Snygga Birna.

No comments: