Modeworkshop

Senaste veckorna har min klass haft modeworkshop. Där har vi bland annat fått göra en del bilder och material till en modellagentur som ska nylansera sig här i Göteborg. JO!Models heter dom och fastän jag inte varit i mitt esse så har veckorna varit lärorika och spännande. Den här filmen visar lite Behind The Scenes från en plåtning/film vi gjorde med en jätte duktig tjej som heter Ida. Jag framstår mest som en flummig liten dvärg som springer runt och hoppar fula hopp. Men det gör inget, fotade minsann också!

1 comment:

anna said...

jag vet inte hur lång du är, antagligen längre än jag, men du ser väldigt kort ut på filmen. har du några tips för att fota människor som är längre än en själv? jag har ganska dålig balans och får panik av att stå stilla på en pall, dessutom blir man extremt låst. det blir ju jobbigt för modellen att typ stå på knä, också.