Unga synskadade

Innan fotoskolan gick på jullov var det dags för oss att redovisa våra reportage. För ungefär en månad sedan fick vi i uppdrag av Lisa Thanner på GP som varit vår handledare genom detta projekt att följa en klubb/organisation/förening vid minst tre tillfällen. För mig var valet ganska enkelt, föreningen US (unga synskadade) ligger mig varmt och hjärtat och är en, för dina medlemmar engagerad förening som hittar på varierade aktiviteter varje månad. Jag fick följa med dom på en Yoga-timme samt åka med till Lysekil på deras årliga julläger.

Jätte spännande har det varit, och här är alltså dom sju bilderna jag valde att visa i fredags (pratade en del och berättade om varje bild, men det håller jag inne på här o bloggen):







1 comment:

Rania said...

Ditt var så himla bra, riktigt fina bilder och de berättade verkligen och hade en känsla i sig - bra jobbat!