Frågestund!

Jag har fått en del nya besökare på senaste tiden ser det ut som, kul! Trodde att bloggen skulle falla efter att jag flyttat över den till okänd mark och det inte riktigt gick som förväntat där. Men nu är läsarantalet uppe i fina siffror igen och det värmer mitt hjärta ska ni veta.

Eftersom jag periodvis är lite dålig på att blogga så tänkte jag att ni skulle få forma ett inlägg åt mig med hjälp av en frågestund.
Om ni undrar över i mitt liv så är ni mer än välkomna att fråga på, så ska jag försöka svara på bästa tänkbara sätt med text och bild! En blogg känns alltid mer spännande att läsa om man har lite koll på personen bakom, eller hur?

Hoppas ni skriver nåt!

15 comments:

Anonymous said...

Hej söta du!
Jag undrar bara hur det ligger till med den fina lilla hunden. Från början trodde jag att det var din och Adams och att den bodde med er, men det verkar som att jag missförstått det hela. Så hur var det nu egentligen? :)

/Petra

jennycatharina said...

om världens undergång eller uppgång hängde på att du var tvungen att strippa en fantastisk striptease, på liv och död,
vilken låt skulle du då strippa till?

(ämne för poden)

Sérgio said...

Om du "tvungen " att flytta utomlands och du kan bara välja mellan Berlin, Barcelona eller Paris, vilken du väljer? oO

Anonymous said...

Vilken har varit det bästa året i ditt liv?

Fanny said...

Hej! :) Vilken är din bästa:
klubb?
Bar?
Café?
Restaurang?
- i Göteborg och varför!

Hälsningar från Fanny.

malin said...

alltså det här är kanske ingen fråga som passar in i den här frågestunden, men jag måste bara veta! var finns den silvriga tröjan i det här inlägget http://ttt-truth.blogspot.com/2011/11/kort-lugg-vs-lang-lugg.html att köpa? så himla fin ju!
ps. älskar dig och din blogg, det du skriver och dina bilder. har följt dig enda sedan bilddagbokstiden :)

andy said...

hej! din blogg är en av mina absoluta favoriter. har också följt dig gaanska länge. jag undrar vad det är för skola du går på nu? trivs du, tycker du den är bra? om man som blygsamt fan skulle vilja kanske fika någon gång, skulle du tycka det vore kul?

slutligen: du är skitsnygg, rolig och verkar himla klok o fin. kram!

Sérgio said...

Q&A 1.2: :)

Jag ä-l-s-k-a-r musik så jag kan inte låta den chansen förbi. Vad tycker du om dessa?

Professor Fate: http://youtu.be/dbEbNE-aOXk
lifelover: http://youtu.be/tPKd8GEfTPI

Säg inte att du hatar dem. Pleaseee. :)

Ellinor said...

vilken är din favoritplats?
favoritord och varför?

Anonymous said...

Hur är kollektivet i Haga? Vilka bor där? Hur ser det uuut? BILDER PÅ FOLK OCH LÄGENHET!

SarahRebecka said...

Jag funderade på vilka bloggar du själv följer och vilka fotografer som är dina största inspirationskällor?

inte nu kanske sen said...

har du bott någon annanstans än i göteborg? vill du det? vilken är din favoritstad? och vad är ditt drömresmål?

hur skulle du beskriva dig själv på ett par rader?

kram!

Anonymous said...

Grym blogg! Grymma bilder! Varför är du inte mer känd som fotograf? Fattar inte fotofolket?

Vilka objektiv har du? Vilket är ditt favorit? Hur ofta, och när, använder du blixt? Ljussätter du på nåt annat sätt?

Som nyinflyttad göteborgare skulle jag uppskatta tre måsten i götet, pubar/cafeer/picnicställen/å sånt?

/C

Sérgio said...

Q&A 1.3: ah ha!

Jag gillar surrealistisk, begreppsmässig, mörka böcker (Kafka, José Saramago), bilder (som vissa av dessa: http://www.designyourway.net/blog/inspiration/amazing-examples-of-surreal-photography-39-photos/ ) och filmer (Luis Bunuel, Alejandro Jodorowsky), så här det går:

Kommer det vara en annan Måndag projekt? Idéerna var så fantastisk, och några av bilderna också.
Varför inte publicera en bok med experimentell / koncept fotografier?
Har du någonsin tänkt på att göra en konst kortfilm?

Anonymous said...

vad har du för naturlig hårfärg? (: