Smygläsning

Igår var jag en sväng på smygläsningen av nya numret av Nöjesguiden. Det bjöds på mat, spelades musik och minglades för fullt. Kvällen till ära fick vi se en modevisning av Katarina Zablocki, som förra året vann den nationella designtävlingen Show UP Fashion Award. Spännande och tjusigt minsann.
Min vän Emerentia är ny klubbredaktör för Nöjesguiden och eftersom det finns några gubbiga idioter i Göteborgs nöjeskretsar har hon fått ta en del ogrundad skit på grund av hennes engagemang i jämställdhetsdebatten. Inte okej om ni frågar mig och därför känns det extra viktigt att peppa och visa vilken sida man står på.
Passade även på att fota lite folk för tidningen, här är bilder på några utav mina personliga favoriter, hehe.

Raquel:
Emerentia och Love:
Adam:
Julia:
Jag var där också ju! Känner mig fortfarande lite ovan i min nya bruna friss, men här posar jag upp i den med en nöjesguiden som vän.

Sedan gick vi några stycken till Kino och tog en öl. Fin avslutning på en bra kväll.