band of horses

igår fotade jag fyra sidor band of horses på trädgårn. sedan fotade jag spelningen. förutom att grabbarna kändes ganska så knarkade så var musikupplevelsen sjukt bra! rätt låtar och fint framfört. jag som missade band of horses på way out west för att jag skulle toffla runt efter joel fick äntligen min revansch.
dock kryllade det av äckliga kärlekspar på hela trädgårn, åt vilket håll man än vände sig så höll folk på att äta upp varandra, eller i alla fall köra tungen så långt ner i halsen på varann som möjligt. när två av dom värsta kom och attakerade mitt space genom att ställa sig ett par centimeter ifrån mig och pratade snusk oavbrutet och dessutom helt ohämmat jucka så att rövarna nuddade MIG så fick jag nog. jag blev sur och bestämde mig för att gå och bajsa under no one´s gonna love you, men när den väl spelades så var det som att man anal snörptes ihop och tårkanalerna istället öppnade sig och jag blev sentimental.

jag är väldigt glad att jag fick detta uppdraget, det känns som en fin grej att berätta om. jag ska slänga upp lite bilder på bloggen så fort jag kan.

1 comment:

Annasofia said...

hahaha, mycket bajs på din blogg på senare tid, klockrent om du frågar mig! ;)