Confessions

Usch vad det är ångest att packa väskan ibland. Det blir alltid för mycket eller för lite, aldrig lagom, och alltid ska man glömma något. Jag har gjort en lista på vad jag behöver ha med mig för tre dagar i Danmark, den blev inte lång.

Ser ut såhär:

1. Kamera + laddare
2. Mobil + laddare
3. Ipod
4. Ombyteskläder
5. Necessär



Nu har det gått timmar redan jag skrev listan och jag har drabbats av något som händer väldigt, väldigt ställan. KLÄDNOJJA!!! Världens löjligaste grej, men ack så jobbig. Jag har ingen som helst aning om vad jag ska ta med mig, jag vill inte sätta på mig någonting som finns i min garderob, och jag har inte ork att tänka både praktiskt och någorlunda snyggt.
Jag tror jag ska sova på saken, får panik-packa det sista imorgon. Jag ska ju inte precis åka till andra sidan jorden, ehhh.

Mitt sista inlägg på några dagar får avslutas med en tummen upp-bild på mina såkallade "vingar". Funderar på att sluta plattånga håret och köra fullt ut på den här looken:

3 comments:

Anonymous said...

hihi, men gulle ju! :D

Anonymous said...

vad är det för spännande objektiv du har till kameran?

Anonymous said...

vilken clean hy!